دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,021
تعداد مشاهده مقاله55,563,811
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,965,475
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. (1402). تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
فاطمه الزهرا حیدری; نسیم اصغری; علی دلاور. "تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 53, 1402, 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. (1402). 'تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), pp. 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(53): 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941


login