دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,641
تعداد مشاهده مقاله53,400,532
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,236,845
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. (1402). تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
فاطمه الزهرا حیدری; نسیم اصغری; علی دلاور. "تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 53, 1402, 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. (1402). 'تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), pp. 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(53): 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941


login