دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,834,942
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,235
آقاجانی, سیف الله, کرمانی, علی, عبادی, متینه, سلمانی, علی. (1402). برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(51), 239-271. doi: 10.22054/jpe.2023.74206.2587
سیف الله آقاجانی; علی کرمانی; متینه عبادی; علی سلمانی. "برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 51, 1402, 239-271. doi: 10.22054/jpe.2023.74206.2587
آقاجانی, سیف الله, کرمانی, علی, عبادی, متینه, سلمانی, علی. (1402). 'برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(51), pp. 239-271. doi: 10.22054/jpe.2023.74206.2587
آقاجانی, سیف الله, کرمانی, علی, عبادی, متینه, سلمانی, علی. برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(51): 239-271. doi: 10.22054/jpe.2023.74206.2587


login