دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,938,199
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,010,797
زارعی, قاسم, محمدخانی, رحیم. (1403). مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(47), 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365
قاسم زارعی; رحیم محمدخانی. "مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 47, 1403, 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365
زارعی, قاسم, محمدخانی, رحیم. (1403). 'مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(47), pp. 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365
زارعی, قاسم, محمدخانی, رحیم. مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(47): 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365


login