دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,845,079
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,711,957
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. (1402). تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
مرضیه اسلامیان; سید رسول عمادی. "تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1402, 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. (1402). 'تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(52): 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611


login