دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,637
تعداد مشاهده مقاله53,252,884
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,184,725
فیضی, کامران, مهرانی, هرمز, وظیفه دوست, حسین, ساده, احسان. (1403). طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415
کامران فیضی; هرمز مهرانی; حسین وظیفه دوست; احسان ساده. "طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 48, 1403, 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415
فیضی, کامران, مهرانی, هرمز, وظیفه دوست, حسین, ساده, احسان. (1403). 'طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), pp. 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415
فیضی, کامران, مهرانی, هرمز, وظیفه دوست, حسین, ساده, احسان. طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 12(48): 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415


login