دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,846
تعداد مشاهده مقاله54,858,333
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,719,472
Vahabi, Seyed Mehdi, Rahiminik, Azam, Heydari, Seyed Abbas. (1403). Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(10), 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Seyed Mehdi Vahabi; Azam Rahiminik; Seyed Abbas Heydari. "Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 10, 1403, 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Vahabi, Seyed Mehdi, Rahiminik, Azam, Heydari, Seyed Abbas. (1403). 'Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(10), pp. 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Vahabi, Seyed Mehdi, Rahiminik, Azam, Heydari, Seyed Abbas. Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 6(10): 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217


login