دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,188
تعداد مقالات17,757
تعداد مشاهده مقاله54,666,678
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,593,926
درودی, هما, محمدی, هادی. (1402). عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503
هما درودی; هادی محمدی. "عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 36, 1402, 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503
درودی, هما, محمدی, هادی. (1402). 'عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), pp. 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503
درودی, هما, محمدی, هادی. عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(36): 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503


login