دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,874
تعداد مشاهده مقاله54,873,987
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,727,093
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1403). تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407
وحیده علیپور; محمدرضا سعدی; عاطفه مهری بازقلعه. "تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 48, 1403, 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1403). 'تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), pp. 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(48): 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407


login