دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,640
تعداد مشاهده مقاله53,371,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,229,896
طالبی, سوسن, نیلی احمد آبادی, محمد رضا, فردانش, هاشم, علی ابادی, خدیجه. (1403). ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(71), 143-174. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682
سوسن طالبی; محمد رضا نیلی احمد آبادی; هاشم فردانش; خدیجه علی ابادی. "ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 71, 1403, 143-174. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682
طالبی, سوسن, نیلی احمد آبادی, محمد رضا, فردانش, هاشم, علی ابادی, خدیجه. (1403). 'ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(71), pp. 143-174. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682
طالبی, سوسن, نیلی احمد آبادی, محمد رضا, فردانش, هاشم, علی ابادی, خدیجه. ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(71): 143-174. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682


login