احمدی، غلامعلی، و حسنی، محمد. (1384). زمینهیابی اجرای ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس شهر تهران. فصلنامه نوآوری آموزشی، 6(23)،85-122.
اصل مرز، فریبرز. (1395). تأثیر ارزشیابی در بهبود یاددهی یادگیری. رشد آموزش علوم اجتماعی، (57)، 50-54.
بازرگان، عباس. (1395). ارزشیابی آموزشی. تهران: انتشارات سمت.
پردخته، فرهاد، کاظم پور، اسماعیل و شکیبایی زهره. (1394). رابطهی بین برنامه درسی پنهان و نابرابریهای جنسیتی در دانشجویان دانشگاه. پژوهش در برنامهریزی درسی، 12(47)، 27-16.
مصلی نژاد، لیلا، پرندآور، نحله، و رضایی، الهه. (1393). تجربهی دانشجویان در زمینه برنامه درسی پنهان (یک مطالعه کیفی). مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 13(2)، 11-124.
کشمیری، فاطمه، و حیدری، عاطفه السادات. (1398). چارچوب نظام ارزیابی فراگیر. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 13(40)، 105-95.
سراجی، فرهاد، معروفی، یحیی، و رزاقی، طاهره. (1393). شناسایی چالشهای ارزشیابی از آموختههای دانشجویان در نظام آموزش عالی. مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 4(5)، 54-33.
زحمتکش، ثریا و میرزایی، کامران. (1393). ارزشیابی تکوینی روشی مناسب جهت کاهش اضطراب امتحان در دانشجویان. همایش کشوری آموزش علوم پزشکی.
سیف، علیاکبر. (1395). روانشناسی یادگیری و آموزش. تهران: دوران.
نظری، خسرو، و صالحی، پروانه. (1397). نقش برنامه درسی پنهان در دینداری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 3(6)، 120-86.
عبادی، سید حسن. (1396). برنامه درسی پنهان: چالشی پیدا یا فرصتی ناپیدا. پژوهش در برنامهریزی درسی، 14(52)، 46-35.
گرشاسبی، ایوب و فتحی واجارگاه، کوروش، و عارفی، محبوبه. (1400). جایگاه قومیت در برنامه درسی پنهان دوره دوم متوسطه. مطالعات برنامه درسی، 16(61)، 58-27.
مهر محمدی، محمود. (1393). رویکردها و دیدگاههای برنامه درسی. مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی.
Ahmadi, Gh., A. & Hasani, M. (1384). Contextualizing the implementation of qualitative – descriptive evaluation in schools of Tehran: educational innovation quarterly, 6(23), 85-122. [In Persian]
Alkin, M.C, Christie. A.C. (2012). An Evaluation Theory tree, in M.C. Roost: Tracing theorists Views and influences. pp: 12-65.
Asl Marz, F. (2016). The impact of evaluation in improving teaching and learning. Development of social science education, 57, 50-54. [In Persian]
Bazargan, A. (2015). Educational evaluation. Tehran: Semit Publications. [In Persian]
Ebadi, S.H. (2016). The hidden curriculum: a challenge or an opportunity. Research in Curriculum Planning, 14(52), 35-46. [In Persian]
Garshasbi, A., Fathi Vajargah, K., & Arefi, M. (2021). The place of ethnicity in the hidden curriculum of the second year of high school. Journal of Curriculum Studies, 16(61), 27-58. [In Persion]
Kashmiri, F., & Heydari, A. (2018). Comprehensive assessment system frame work. Medical Science Education Development, 13(40), 95-105. [In Persion]
Mehr Mohammadi, M. (2013). Curriculum approaches and perspectives. Mashhad: Astan Quds Razavi Publishing House. [In Persion]
Moslinejad, L., Parand Avar, N., & Rezaei, A. (2014). Students experience in the field of hidden curriculum (aqualitative study). Journal of Rafsanjan University of Medical Sciences, 13(2), 111-124. [In Persian]
Nazari, Kh. & Salehi, P. (2017). The role of hidden curriculum in religiosity from the perspective of elementary school teachers in Masjid Sulaiman city. Journal of Theory and Practice in Teachers Education, 3(6), 86-120. [In Persion]
Pardakhta, F., Kazempour, A., & Shakibaei, Z. (2014). The relationship between hidden curriculum and gender inequalities in college students. Research in Curriculum Planning, 12(47), 16-27. [In Persian]
Saif, A. A. (2015). Psychology of learning and education. Tehran: Duran Publications. [In Persion].
Saraji, F., Maroufi, Y., & Razaghi, T. (2013). Identifying the challenges of evaluating students, Learning in the higher education system. Educational Measurement and Evaluation Studies, 4(5), 33-54. [In Persion]
Zahmat Kesh, S. Mirzaei, K. (2013). Formative evaluation is a suitable method to reduce exam anxiety in students. National conference of medical science education. [In Persion]