دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,396
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,325
حافظی, حسین, بازوند, فاطمه, امیری, فاطمه, صفری, نوش آفرین. (1403). ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(23), 109-138. doi: 10.22054/jti.2024.72594.1374
حسین حافظی; فاطمه بازوند; فاطمه امیری; نوش آفرین صفری. "ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 23, 1403, 109-138. doi: 10.22054/jti.2024.72594.1374
حافظی, حسین, بازوند, فاطمه, امیری, فاطمه, صفری, نوش آفرین. (1403). 'ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(23), pp. 109-138. doi: 10.22054/jti.2024.72594.1374
حافظی, حسین, بازوند, فاطمه, امیری, فاطمه, صفری, نوش آفرین. ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 7(23): 109-138. doi: 10.22054/jti.2024.72594.1374


login