- اصولی، مهدی (1402). بازسازی بناهای قدیمی با رعایت روایت منظرین. گردشگری فرهنگ، 4(15)، 3-3.
- باصولی، مهدی، اسعدی، میرمحمد، برومندزاد، یاسمین، اویسی، لیلا، اویسی، محمدامیر (1400). نگاشت معنایی تصویر ذهنی گردشگران شهری. گردشگری و توسعه، 10(4)، 19-29.
- چگین، میثم، واعظی، رضا، اصلیپور، حسین (1396). جایگاه خطمشی گردشگری سلامت در توسعه اقتصادی و اجتماعی مبتنی بر راهبردهای اقتصاد مقاومتی. مدیریت دولتی، 9(4)، 641-664.
- خلیلنژاد، شهرام، دانشوردیلمی، محمدرضا (1398). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراکشده بر تمایل به استفاده از سیستمهای خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 14(47)، 261-287.
- درزیانعزیزی، عبدالهادی، هادیانفر، نیلوفر، مالکی، عالیه (1400). عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 16(54)، 279-311.
- ذاکری، علیاکبر (1396). نگاهی به جهانگردی در تمدن اسلامی. انتشارات فقه. چاپ اول.
- رضائیعارفی، محسن، امینی، مرضیه، داوری، سیده الهام (1403). سنجش سناریوهای گردشگری شهر قم در افق 1410. ساماندهی اقتصاد فضا، 5(5)، 1-19.
- طیبی، امیر، ذکاوت، کامران (1397). تأثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان. برنامهریزی و توسعه گردشگری، 7(26)، 8-27.
- فتحی، سعید، رنجبریان، بهرام، امامی، علیرضا (1393). تصویر ذهنی ادراکشده از یک کشور و تأثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران). تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3)، 133-148.
- لطفیآشتیانی، سیدمحسن، اندرواژ، لیلا، آلبونعیمی، ابراهیم (1402). ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 18(62)، 161-202.
- نظری، محسن، قادری، زاهد، فضلوی، سیده فروزنده (1394). بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران. مدیریت دولتی، 7(4)، 699-720.
- Baber, R., & Baber, P. (2023). Influence of social media marketing efforts, e-reputation and destination image on intention to visit among tourists: application of SOR model. Journal of Hospitality and Tourism Insights, 6(5), 2298-2316.
- Barykin, S. E., de la Poza, E., Khalid, B., Kapustina, I. V., Kalinina, O. V., & Iqbal, K. M. J. (2021). Tourism industry: Digital transformation. In Handbook of Research on Future Opportunities for Technology Management Education, pp. 414-434. IGI Global.
- Bogicevic, V., Seo, S., Kandampully, J. A., Liu, S. Q., & Rudd, N. A. (2019). Virtual reality presence as a preamble of tourism experience: The role of mental imagery. Tourism Management, 74, 55-64.
- Bouronikos, V. (2021). How Digital Technology in Tourism is Affecting the Way we Travel. Institute of Entrepreneurship Development, 1(1), 1-7.
- Chigora, F., Ndlovu, J., & Nyagadza, B. (2024). Building positive Zimbabwean tourism festival, event and destination brand image and equity: a systematic literature review. Cogent Social Sciences, 10(1), 2318867.
- Datta, H., Ailawadi, K. L., & van Heerde, H. J. (2017). ―How Well Does Consumer-Based Brand Equity Align with Sales-Based Brand Equity and Marketing-Mix Response? Journal of Marketing, 81(3), 1-20.
- Drigas, A., Dede, D. E., & Dedes, S. (2020). Mobile and other applications for mental imagery to improve learning disabilities and mental health. International Journal of Computer Science Issues (IJCSI), 17(4), 18-23.
- Jürgens, A. S. (2020). Batman and the World of Tomorrow: Yesterday’s Technological Future in the Animated Film Batman: Mask of the Phantasm. Animation, 15(3), 246-259.
- Li, F. S., & Ma, J. (2024). The effect of implied motion in travel photographs on visit intention: The mediating role of mental imagery. Tourism Management, 104, 104919.
- Lindsay, R. S., Larkin, P., Kittel, A., & Spittle, M. (2023). Mental imagery training programs for developing sport-specific motor skills: a systematic review and meta-analysis. Physical Education and Sport Pedagogy, 28(4), pp. 444-465.
- Liu, J., Spagna, A., & Bartolomeo, P. (2022). Hemispheric asymmetries in visual mental imagery. Brain Structure and Function, 227(2), 697-708.
- Luo, Y. (2022). A general framework of digitization risks in international business. Journal of international business studies, 53(2), 344-361.
- Martínez, P., & Nishiyama, N. (2017). ―Enhancing customer-based brand equity through CSR in the hospitality sector‖. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 1-25.
- McCosker, A., & Gerrard, Y. (2021). Hashtagging depression on Instagram: Towards a more inclusive mental health research methodology. New Media & Society, 23(7), 1899-1919.
- Mengzhu, A. (2023). Psy Fever/Psycho-Boom: The Mental Picture of a Transforming China. Creative Arts in Education and Therapy (CAET), 10-21.
- Park, M., & Yoo, J. (2020). Effects of perceived interactivity of augmented reality on consumer responses: A mental imagery perspective. Journal of Retailing and Consumer Services, 52, 101912.
- Schürmann-Vengels, J., Victor, P. P., Odyniec, P., Flückiger, C., Teismann, T., & Willutzki, U. (2022). A mental imagery micro-intervention to increase positive affect in outpatient CBT sessions (PACIfIC): study protocol of a randomized controlled implementation trial. Clinical Psychology in Europe, 4(2), 1-20.
- Schwarz, S. M., & Stangier, U. (2023). Contents and characteristics of mental imagery and their association with emotional intensity in adolescents: A pilot study. Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy, 41(4), 838-855.
- Shash, N., & Pshembayeva, D. (2019). New paradigm of tourism industry modernization in the digital economy conditions. Journal of Economic Research & Business Administration, 129(3), pp. 38-46.
- Shi, H., Drton, M., Hallin, M., & Han, F. (2021). Semiparametrically efficient tests of multivariate independence using center-outward quadrant, Spearman, and Kendall statistics.arXiv preprint arXiv:2111.15567.
- Skard, S., Knudsen, E. S., Sjåstad, H., & Thorbjørnsen, H. (2021). How virtual reality influences travel intentions: The role of mental imagery and happiness forecasting. Tourism Management, 87, 104360.
- Stein, T. (2013). 7 Tips for Creating Positive Mental Imagery. Psychology Today. https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-integrationist/201306/7-tips-creating-positive-mental-imagery.
- Van Nuenen, T., & Scarles, C. (2021). Advancements in technology and digital media in tourism. Tourist Studies, 21(1), 119-132.
- Wilson, A. C., Schwannauer, M., McLaughlin, A., Ashworth, F., & Chan, S. W. (2018). Vividness of positive mental imagery predicts positive emotional response to visually presented Project Soothe pictures. British Journal of Psychology, 109(2), 259-276.
- Wu, X., & Lai, I. K. W. (2023). How A 360° virtual tour is more effective than photographs on communication effects: the roles of mental imagery processing and a sense of presence. Current Issues in Tourism, 26(23), 3813-3830.
- Zhao, L., & Fu, Q. (2019). Interpretation of the Multimodal Cultural Pattern of Urban Tourism Images of Shaanxi. In 2019 4th International Conference on Humanities Science and Society Development (ICHSSD 2019)(pp. 98-102). Atlantis Press.
- Zhu, J., Jiang, Y., Jiang, Y., Wang, Y., & Yang, Q. (2023). The effectiveness of social elements in virtual reality tourism: A mental imagery perspective. Journal of Hospitality and Tourism Management, 56, 135-146.
|