دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,489
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,332
میرزائی, حمزه, فرامرزی, سالار, جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. (1403). اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727
حمزه میرزائی; سالار فرامرزی; مجتبی جهانی فر; امیر مثنوی. "اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 55, 1403, 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727
میرزائی, حمزه, فرامرزی, سالار, جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. (1403). 'اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), pp. 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727
میرزائی, حمزه, فرامرزی, سالار, جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(55): 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727


login