دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,261
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,472
میرزائی, حمزه, فرامرزی, سالار, جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. (1403). اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727
حمزه میرزائی; سالار فرامرزی; مجتبی جهانی فر; امیر مثنوی. "اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 55, 1403, 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727
میرزائی, حمزه, فرامرزی, سالار, جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. (1403). 'اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), pp. 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727
میرزائی, حمزه, فرامرزی, سالار, جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. اثربخشی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی و هنجار‌گریزی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(55): 1-36. doi: 10.22054/jpe.2024.81352.2727


login