دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,215
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,266
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. (1403). تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی; آرش روازژیان; زهره السادات دعائی. "تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 38, 1403, 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. (1403). 'تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), pp. 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 10(38): 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593


login