دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,946,471
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,165
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1403). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(54), 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590
حمیده اداوی; عزت اله قدم پور; محمد عباسی. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 54, 1403, 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1403). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(54), pp. 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(54): 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590


login