شائمی, علی, صفری, علی, سلیمیان, سمانه. (1394). تعیین تاثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیر مالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 24(78), 17-32.
علی شائمی; علی صفری; سمانه سلیمیان. "تعیین تاثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیر مالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 24, 78, 1394, 17-32.
شائمی, علی, صفری, علی, سلیمیان, سمانه. (1394). 'تعیین تاثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیر مالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 24(78), pp. 17-32.
شائمی, علی, صفری, علی, سلیمیان, سمانه. تعیین تاثیر رضایت از جبران خدمات مالی و غیر مالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 24(78): 17-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login