دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,935
تعداد مشاهده مقاله54,998,865
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,784,230
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات. (1403). اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903
سمیرا علی زاده; یوسف دهقانی; فریده سادات حسینی. "اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 73, 1403, 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات. (1403). 'اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), pp. 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات. اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(73): 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903


login