دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,803
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,119
بهمنی, یاسمین, حمیدی, فریده, دازی, سارا. (1403). مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928
یاسمین بهمنی; فریده حمیدی; سارا دازی. "مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 73, 1403, 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928
بهمنی, یاسمین, حمیدی, فریده, دازی, سارا. (1403). 'مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), pp. 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928
بهمنی, یاسمین, حمیدی, فریده, دازی, سارا. مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(73): 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928


login