شریفی درآمدی, مجتبی. (1403). تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(25), -. doi: 10.22054/jti.2024.81771.1506
مجتبی شریفی درآمدی. "تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 25, 1403, -. doi: 10.22054/jti.2024.81771.1506
شریفی درآمدی, مجتبی. (1403). 'تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(25), pp. -. doi: 10.22054/jti.2024.81771.1506
شریفی درآمدی, مجتبی. تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 7(25): -. doi: 10.22054/jti.2024.81771.1506


login