دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,188
تعداد مقالات17,761
تعداد مشاهده مقاله54,693,310
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,605,372
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. (1403). تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
علی اکبر عبداله زاده حسنکلو; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; فاطمه جعفرخانی; علی دلاور. "تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. (1403). 'تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491


login