حاتمی, علیرضا, خواجه ئیان, داتیس, آقائی, امیر حسین. (1403). تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), 110-69. doi: 10.22054/nms.2025.76851.1649
علیرضا حاتمی; داتیس خواجه ئیان; امیر حسین آقائی. "تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39, 1403, 110-69. doi: 10.22054/nms.2025.76851.1649
حاتمی, علیرضا, خواجه ئیان, داتیس, آقائی, امیر حسین. (1403). 'تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), pp. 110-69. doi: 10.22054/nms.2025.76851.1649
حاتمی, علیرضا, خواجه ئیان, داتیس, آقائی, امیر حسین. تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 10(39): 110-69. doi: 10.22054/nms.2025.76851.1649


login