فاضلی مقدم, مرتضی, مظفری, افسانه, خانیکی, هادی. (1403). شناسایی مولفه های الگوی اقناع افکار عمومی در رسانه های اجتماعی : یک مطالعه‌ی سنتز پژوهی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), 68-41. doi: 10.22054/nms.2025.74481.1591
مرتضی فاضلی مقدم; افسانه مظفری; هادی خانیکی. "شناسایی مولفه های الگوی اقناع افکار عمومی در رسانه های اجتماعی : یک مطالعه‌ی سنتز پژوهی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39, 1403, 68-41. doi: 10.22054/nms.2025.74481.1591
فاضلی مقدم, مرتضی, مظفری, افسانه, خانیکی, هادی. (1403). 'شناسایی مولفه های الگوی اقناع افکار عمومی در رسانه های اجتماعی : یک مطالعه‌ی سنتز پژوهی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), pp. 68-41. doi: 10.22054/nms.2025.74481.1591
فاضلی مقدم, مرتضی, مظفری, افسانه, خانیکی, هادی. شناسایی مولفه های الگوی اقناع افکار عمومی در رسانه های اجتماعی : یک مطالعه‌ی سنتز پژوهی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 10(39): 68-41. doi: 10.22054/nms.2025.74481.1591


login