مردانی, فریبا, حسن زاده, محمد, حریری, نجلا, نوشینفرد, فاطمه. (1403). شناسایی و اولویتبندی ابزار بازاریابی دیجیتال در توسعهی مخاطب کتابخانههای عمومی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jks.2025.83092.1681
فریبا مردانی; محمد حسن زاده; نجلا حریری; فاطمه نوشینفرد. "شناسایی و اولویتبندی ابزار بازاریابی دیجیتال در توسعهی مخاطب کتابخانههای عمومی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jks.2025.83092.1681
مردانی, فریبا, حسن زاده, محمد, حریری, نجلا, نوشینفرد, فاطمه. (1403). 'شناسایی و اولویتبندی ابزار بازاریابی دیجیتال در توسعهی مخاطب کتابخانههای عمومی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jks.2025.83092.1681
مردانی, فریبا, حسن زاده, محمد, حریری, نجلا, نوشینفرد, فاطمه. شناسایی و اولویتبندی ابزار بازاریابی دیجیتال در توسعهی مخاطب کتابخانههای عمومی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jks.2025.83092.1681