شریفی درآمدی, مجتبی, اسدزاده, حسن. (1404). تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 201-222. doi: 10.22054/jrlat.2025.83495.1817
مجتبی شریفی درآمدی; حسن اسدزاده. "تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1404, 201-222. doi: 10.22054/jrlat.2025.83495.1817
شریفی درآمدی, مجتبی, اسدزاده, حسن. (1404). 'تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 201-222. doi: 10.22054/jrlat.2025.83495.1817
شریفی درآمدی, مجتبی, اسدزاده, حسن. تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 9(34): 201-222. doi: 10.22054/jrlat.2025.83495.1817