دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,791
تعداد مشاهده مقاله54,755,124
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,648,542
شادپور, مارال, شاهرودی, کامبیز, دل افروز, نرگس. (1404). مدلی برای کاهش ریزش مشتریان با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), 189-230. doi: 10.22054/ims.2025.81499.2507
مارال شادپور; کامبیز شاهرودی; نرگس دل افروز. "مدلی برای کاهش ریزش مشتریان با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 52, 1404, 189-230. doi: 10.22054/ims.2025.81499.2507
شادپور, مارال, شاهرودی, کامبیز, دل افروز, نرگس. (1404). 'مدلی برای کاهش ریزش مشتریان با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), pp. 189-230. doi: 10.22054/ims.2025.81499.2507
شادپور, مارال, شاهرودی, کامبیز, دل افروز, نرگس. مدلی برای کاهش ریزش مشتریان با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 14(52): 189-230. doi: 10.22054/ims.2025.81499.2507


login