اصغری، حرمت و اسدی، اسماعیل. (1392). تأثیر پاسخگویی بر اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی ایران). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت، 4(1): 53-75.
جابر انصاری، محمدرضا و نجفبیگی، رضا و الوانی، سیدمهدی. (1395). راهکارهای ارتقاء اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی. مطالعات قدرت نرم، 6(15): 13-1.
درویشی، محمدرسول و قائدی، محمدرضا و کشیشیان سیرکی، گارنیه و توحیدفام، محمد. (1400). مؤلفههای تأثیرگذار بر سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی با تأکید بر سیاستهای متولیان فرهنگ و هنر جامعه کنونی ایران. مطالعات هنر اسلامی، 18(3): 233-220.
زاهدی، شمسالسادات و خانباشی، محمد. (1390). از اعتماد عمومی تا اعتماد سیاسی (پژوهشی پیرامون رابطه اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی در ایران). پژوهشهای مدیریت در ایران، 15(4): 73-96.
شریفزاده، فتاح و ویشلقی، مهدیه. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت اربابرجوع شهرداری تهران با میانجیگری اعتماد عمومی. پژوهشهای مدیریت راهبردی، 23(4): 175-192.
قلیپور، آرین و پیراننژاد، علی. (1387). ارتقای اعتماد عمومی و دموکراسی الکترونیکی: تبیین نقش دولت الکترونیک. فصلنامه مدرس علوم انسانی، 12(1): 256-219.
منتظری، محمد و قاسمی، حاکم و کشاورزترک، عیناله و صلحجو، محمدرضا. (1398). تحلیل عوامل مؤثر بر آینده اعتماد عمومی به دولت جمهوری اسلامی ایران در افق 1424: ارائه یک الگو. آیندهپژوهی ایران، 4(1): 27-1.
نرگسیان، عباس و محمدزاده، رقیه (1393). بررسی تأثیر نقش عدالت زبانی در ارتقای اعتماد و مشارکت عمومی شهروندان (مورد مطالعه: منطقه 6 شهر تهران).
مدیریت سازمانهای دولتی، 2(4)، 52-37.
References
Asghari, H., & Assadi, E. (2013). Investigating the effect of accountability on public trust and in political trust (case study: Iranian public organizations). Iranian Journal of Public Administration Mission, 4(1), 53-75. [In Persian]
Darvishi, M.R., Qhaedi, M.R., Keshishian Siraki, G., & Tohid Fam, M. (2021). Influences affecting social capital and public trust with a prominence on the policies of the guardians of art and culture in current iranian society. Islamic Art, 18(3), 220-33. [In Persian]
Gholipour, A., & Pirannejad, A. (2008). Promotion of public trust and e-democracy: Exploration of the role of e-government. Management Research in Iran, 12(1), 219-56. [In Persian]
Translated References into English
Jaber Ansari, M.R., Najafbeygi, R., & Alvani, S.M. (2017). Strategies to improve public trust in governmental agencies. Soft Power Studies, 6(2), 8-20. [In Persian]
Montazeri, M., Ghasemi, H., Keshavarz Tork, E., & Solhju, M.R. (2019). Analysis of effective factors on future of public trust in government of I. R. Iran in 2045: Offering a pattern. Semiannual Journal of Iran Futures Studies, 4(1), 1-27. [In Persian]
Nargesian, A., & Mohammadzadeh, R. (2014). Study the linguistic justice role in promoting public confidence and public participation of citizens. Public Organization Management, 2(4), 37-56. [In Persian]
Sharifzadeh, F., & Vishlaghi, M, (2018). The impact of corporate social responsibility on Tehran municipality customers’ satisfaction mediated by public trust. Strategic Management Research, 23(4), 177-94. [In Persian]
Tat-Kei ho, A. (2002). Reinventing local governments and the e-government Initiative. Public Administration Review, 62(4), 434-44.
Zahedi. Sh., & Khanbashi, M. (2012). From public trust to political trust (A research about the relationship between public and political trust in iran). Management Research in Iran, 15(4), 73-95. [In Persian]