دوستارمنش, سمیرا, حسن پور, محمود, زال, محمد حسن. (1404). شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در فرایند خرید خدمات گردشگری ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(70), -. doi: 10.22054/tms.2025.83346.3011
سمیرا دوستارمنش; محمود حسن پور; محمد حسن زال. "شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در فرایند خرید خدمات گردشگری ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 70, 1404, -. doi: 10.22054/tms.2025.83346.3011
دوستارمنش, سمیرا, حسن پور, محمود, زال, محمد حسن. (1404). 'شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در فرایند خرید خدمات گردشگری ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(70), pp. -. doi: 10.22054/tms.2025.83346.3011
دوستارمنش, سمیرا, حسن پور, محمود, زال, محمد حسن. شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در فرایند خرید خدمات گردشگری ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 20(70): -. doi: 10.22054/tms.2025.83346.3011


login