درینی, ولی محمد, یزدی, آذین, شیرمحمدی, یزدان, مولودیان, هادی. (1404). ارائه مدل برندسازی دیجیتال در متاورس(مورد مطالعه: صنعت گردشگری). سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(71), -. doi: 10.22054/tms.2025.83577.3017
ولی محمد درینی; آذین یزدی; یزدان شیرمحمدی; هادی مولودیان. "ارائه مدل برندسازی دیجیتال در متاورس(مورد مطالعه: صنعت گردشگری)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 71, 1404, -. doi: 10.22054/tms.2025.83577.3017
درینی, ولی محمد, یزدی, آذین, شیرمحمدی, یزدان, مولودیان, هادی. (1404). 'ارائه مدل برندسازی دیجیتال در متاورس(مورد مطالعه: صنعت گردشگری)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(71), pp. -. doi: 10.22054/tms.2025.83577.3017
درینی, ولی محمد, یزدی, آذین, شیرمحمدی, یزدان, مولودیان, هادی. ارائه مدل برندسازی دیجیتال در متاورس(مورد مطالعه: صنعت گردشگری). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 20(71): -. doi: 10.22054/tms.2025.83577.3017