ابطحی, معصومه السادات. (1403). اثر بهینهسازی بار شناختی آموزش به شیوه چندرسانهای بر خود نظم دهی فراگیران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 33-65. doi: 10.22054/jti.2025.80647.1479
معصومه السادات ابطحی. "اثر بهینهسازی بار شناختی آموزش به شیوه چندرسانهای بر خود نظم دهی فراگیران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1403, 33-65. doi: 10.22054/jti.2025.80647.1479
ابطحی, معصومه السادات. (1403). 'اثر بهینهسازی بار شناختی آموزش به شیوه چندرسانهای بر خود نظم دهی فراگیران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 33-65. doi: 10.22054/jti.2025.80647.1479
ابطحی, معصومه السادات. اثر بهینهسازی بار شناختی آموزش به شیوه چندرسانهای بر خود نظم دهی فراگیران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 7(26): 33-65. doi: 10.22054/jti.2025.80647.1479