دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,946,468
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,163
سیدنوری, سیده زهرا, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس, شاکری‌نیا, ایرج. (1404). اثربخشی آموزش هم‌زمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش هم‌زمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(57), 251-284. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382
سیده زهرا سیدنوری; عباسعلی حسین خانزاده; عباس ابولقاسمی; ایرج شاکری‌نیا. "اثربخشی آموزش هم‌زمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش هم‌زمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 57, 1404, 251-284. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382
سیدنوری, سیده زهرا, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس, شاکری‌نیا, ایرج. (1404). 'اثربخشی آموزش هم‌زمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش هم‌زمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(57), pp. 251-284. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382
سیدنوری, سیده زهرا, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس, شاکری‌نیا, ایرج. اثربخشی آموزش هم‌زمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش هم‌زمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 15(57): 251-284. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382


login