سیدنوری, سیده زهرا, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس, شاکری‌نیا, ایرج. (1404). اثربخشی آموزش همزمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش همزمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382
سیده زهرا سیدنوری; عباسعلی حسین خانزاده; عباس ابولقاسمی; ایرج شاکری‌نیا. "اثربخشی آموزش همزمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش همزمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382
سیدنوری, سیده زهرا, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس, شاکری‌نیا, ایرج. (1404). 'اثربخشی آموزش همزمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش همزمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382
سیدنوری, سیده زهرا, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس, شاکری‌نیا, ایرج. اثربخشی آموزش همزمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش همزمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/jpe.2022.64115.2382


login