هادیان‌فر, نیلوفر, خدیور, آمنه. (1404). تحلیل بیبلیومتریک تأثیرات چت‌بات‌ها در بازاریابی: شناسایی روندها، خوشه‌های پژوهشی و جهت‌گیری‌های آینده. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/ims.2025.85270.2608
نیلوفر هادیان‌فر; آمنه خدیور. "تحلیل بیبلیومتریک تأثیرات چت‌بات‌ها در بازاریابی: شناسایی روندها، خوشه‌های پژوهشی و جهت‌گیری‌های آینده". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/ims.2025.85270.2608
هادیان‌فر, نیلوفر, خدیور, آمنه. (1404). 'تحلیل بیبلیومتریک تأثیرات چت‌بات‌ها در بازاریابی: شناسایی روندها، خوشه‌های پژوهشی و جهت‌گیری‌های آینده', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/ims.2025.85270.2608
هادیان‌فر, نیلوفر, خدیور, آمنه. تحلیل بیبلیومتریک تأثیرات چت‌بات‌ها در بازاریابی: شناسایی روندها، خوشه‌های پژوهشی و جهت‌گیری‌های آینده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/ims.2025.85270.2608


login