دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,946,501
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,169
Feizi, Kamran, Mehrani, Hormoz, Vazifehdoost, Hossein, Sadeh, Ehsan. (1404). Essential Components and Dimensions of Digital Content Marketing: A Mixed-Method Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), 69-100. doi: 10.22054/dcm.2025.73861.1204
Kamran Feizi; Hormoz Mehrani; Hossein Vazifehdoost; Ehsan Sadeh. "Essential Components and Dimensions of Digital Content Marketing: A Mixed-Method Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 11, 1404, 69-100. doi: 10.22054/dcm.2025.73861.1204
Feizi, Kamran, Mehrani, Hormoz, Vazifehdoost, Hossein, Sadeh, Ehsan. (1404). 'Essential Components and Dimensions of Digital Content Marketing: A Mixed-Method Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), pp. 69-100. doi: 10.22054/dcm.2025.73861.1204
Feizi, Kamran, Mehrani, Hormoz, Vazifehdoost, Hossein, Sadeh, Ehsan. Essential Components and Dimensions of Digital Content Marketing: A Mixed-Method Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 6(11): 69-100. doi: 10.22054/dcm.2025.73861.1204


login