دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,788
تعداد مشاهده مقاله54,729,817
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,633,523
Maleki vir, Mahmood, Fattahi, Majid, Uosefi Saeidabadi, Reza. (1404). Development of Digital Marketing Model in the B2B commerce; a Mixed Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), 242-269. doi: 10.22054/dcm.2025.75463.1213
Mahmood Maleki vir; Majid Fattahi; Reza Uosefi Saeidabadi. "Development of Digital Marketing Model in the B2B commerce; a Mixed Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 11, 1404, 242-269. doi: 10.22054/dcm.2025.75463.1213
Maleki vir, Mahmood, Fattahi, Majid, Uosefi Saeidabadi, Reza. (1404). 'Development of Digital Marketing Model in the B2B commerce; a Mixed Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), pp. 242-269. doi: 10.22054/dcm.2025.75463.1213
Maleki vir, Mahmood, Fattahi, Majid, Uosefi Saeidabadi, Reza. Development of Digital Marketing Model in the B2B commerce; a Mixed Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 6(11): 242-269. doi: 10.22054/dcm.2025.75463.1213


login