دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,941,083
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,012,130
Hadinafar, Niloufar, Mohammi moghaddam, Maryam, Aghaei, Mohammad. (1404). Impact of Social Customer Relationship Management (SCRM) on Consumer Behavior: an Empirical Study on SMEs in Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), 220-241. doi: 10.22054/dcm.2025.78959.1241
Niloufar Hadinafar; Maryam Mohammi moghaddam; Mohammad Aghaei. "Impact of Social Customer Relationship Management (SCRM) on Consumer Behavior: an Empirical Study on SMEs in Iran". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 11, 1404, 220-241. doi: 10.22054/dcm.2025.78959.1241
Hadinafar, Niloufar, Mohammi moghaddam, Maryam, Aghaei, Mohammad. (1404). 'Impact of Social Customer Relationship Management (SCRM) on Consumer Behavior: an Empirical Study on SMEs in Iran', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), pp. 220-241. doi: 10.22054/dcm.2025.78959.1241
Hadinafar, Niloufar, Mohammi moghaddam, Maryam, Aghaei, Mohammad. Impact of Social Customer Relationship Management (SCRM) on Consumer Behavior: an Empirical Study on SMEs in Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 6(11): 220-241. doi: 10.22054/dcm.2025.78959.1241


login