دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,658
تعداد مشاهده مقاله53,736,773
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,323,076
Jalalzadeh, Seyyed Reza, Haji Karimi Sari, Abbas Ali, Lotfiyan Moghadam, Mahsa. (1404). AI-Powered Customer Experience: The Impact of AI Stimuli and Chatbots. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), 32-68. doi: 10.22054/dcm.2025.80014.1246
Seyyed Reza Jalalzadeh; Abbas Ali Haji Karimi Sari; Mahsa Lotfiyan Moghadam. "AI-Powered Customer Experience: The Impact of AI Stimuli and Chatbots". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 11, 1404, 32-68. doi: 10.22054/dcm.2025.80014.1246
Jalalzadeh, Seyyed Reza, Haji Karimi Sari, Abbas Ali, Lotfiyan Moghadam, Mahsa. (1404). 'AI-Powered Customer Experience: The Impact of AI Stimuli and Chatbots', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(11), pp. 32-68. doi: 10.22054/dcm.2025.80014.1246
Jalalzadeh, Seyyed Reza, Haji Karimi Sari, Abbas Ali, Lotfiyan Moghadam, Mahsa. AI-Powered Customer Experience: The Impact of AI Stimuli and Chatbots. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 6(11): 32-68. doi: 10.22054/dcm.2025.80014.1246


login