موسوی مبارکه, زویا, میراحمدی, سید محمد رضا, قربانی, حسن. (1404). استخراج مفهوم برند شهری با استفاده از داده‌های شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: برند شهر اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(33), -. doi: 10.22054/urdp.2025.80309.1639
زویا موسوی مبارکه; سید محمد رضا میراحمدی; حسن قربانی. "استخراج مفهوم برند شهری با استفاده از داده‌های شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: برند شهر اصفهان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 33, 1404, -. doi: 10.22054/urdp.2025.80309.1639
موسوی مبارکه, زویا, میراحمدی, سید محمد رضا, قربانی, حسن. (1404). 'استخراج مفهوم برند شهری با استفاده از داده‌های شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: برند شهر اصفهان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(33), pp. -. doi: 10.22054/urdp.2025.80309.1639
موسوی مبارکه, زویا, میراحمدی, سید محمد رضا, قربانی, حسن. استخراج مفهوم برند شهری با استفاده از داده‌های شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: برند شهر اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 10(33): -. doi: 10.22054/urdp.2025.80309.1639


login