| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,213 |
| تعداد مقالات | 18,002 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,457,048 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,951,747 |
شناسایی و رتبه بندی آسیبهای ناشی از عدم حضور فیزیکی معلم درآموزش مجازی دانش آموزان ابتدایی شهر تهران | ||
| فناوری های آموزشی در یادگیری | ||
| مقاله 6، دوره 8، شماره 29، مهر 1404، صفحه 147-182 اصل مقاله (1.57 M) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jti.2025.76416.1408 | ||
| نویسندگان | ||
| آمنه یوسفیان* 1؛ طلعت دیبا واجاری2؛ حمید رضا محبتی3 | ||
| 1کارشناسی ارشد آموزش و منابع انسانی، دانشگاه پیام نور، کرج، ایران / دبیر علوم تجربی متوسطه اول، آموزشوپرورش، تهران، ایران | ||
| 2استادیار علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران | ||
| 3کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، ایران / مدیر مالی دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران | ||
| چکیده | ||
| مطالعه پیش رو با هدف شناسایی ورتبه بندی آسیبهای ناشی از عدم حضور فیزیکی معلم درآموزش مجازی فراگیران ابتدایی شهرتهران طرح ریزی گردیده است.دراین پژوهش از لحاظ روی نمود پژوهشی، پژوهش آمیخته ازنوع اکتشافی است.پس بااین وجودروی نمود تحقیق، ترکیبی از رویکردهای کیفی و کمّی(آمیخته) است که در آن از روشهای کیفی مقتضی از جمله داده بنیاد جهت استخراج مؤلفه ها وهمچنین سنجه های پژوهش و از روشهای کمّی جهت تأیید نمونه ومدل های اندازه گیری و آزمون نمونه ومدل مفهومی بهره وری شده است. جامعه آماری بخش کیفی شامل کلیه مدیران، معاونین و معلم ها دوره ابتدایی و کارکنان ستادی منطقه 18 تهران خواهند بود. که با بهره وری از روش نمونهگیری هدفمند، صاحبنظران وکارشناسان خبره درحوزه ی آموزش مجازی ابتدایی برمبنی اطلاعات خاصی که از موضوع پژوهش دارند، انتخاب خواهند شد،که تعداد12نفرمی باشد. در بخش کمی همچنین جامعه آماری کلیه مدیران، معاونین و معلم ها آموزشگاه و مدرسه های ابتدای منطقه 18 تهران در سال تحصیلی 1401-1400 خواهند بود که تعداد آنها حدود 700 نفر است و سپس برمبنی فرمول کوکران و روش نمونه گیری طبقه ای –نسبی،تعداداعضای نمونه تعیین شدکه تعداد 248 نفر بود. | ||
| کلیدواژهها | ||
| واژه های کلیدی : آموزش های ضمن خدمت؛ اثربخشی آموزش؛ ارزیابی؛ معلمین | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 322 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 50 |
||