دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,675
تعداد مشاهده مقاله54,125,715
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,388,961
Mir Motahari, Seyed Hamid. (1404). Providing an Advertising Policy Model in Digital Marketing Using Eye Tracking. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/dcm.2022.69257.1141
Seyed Hamid Mir Motahari. "Providing an Advertising Policy Model in Digital Marketing Using Eye Tracking". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/dcm.2022.69257.1141
Mir Motahari, Seyed Hamid. (1404). 'Providing an Advertising Policy Model in Digital Marketing Using Eye Tracking', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/dcm.2022.69257.1141
Mir Motahari, Seyed Hamid. Providing an Advertising Policy Model in Digital Marketing Using Eye Tracking. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/dcm.2022.69257.1141


login