رستمی نیا, علیرضا, محمدیان, محمود. (1404). تاثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی‌گری تصویر برند؛ مورد مطالعه: برند البسه لوکس هالیدی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/natm.2025.83365.1017
علیرضا رستمی نیا; محمود محمدیان. "تاثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی‌گری تصویر برند؛ مورد مطالعه: برند البسه لوکس هالیدی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/natm.2025.83365.1017
رستمی نیا, علیرضا, محمدیان, محمود. (1404). 'تاثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی‌گری تصویر برند؛ مورد مطالعه: برند البسه لوکس هالیدی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/natm.2025.83365.1017
رستمی نیا, علیرضا, محمدیان, محمود. تاثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی‌گری تصویر برند؛ مورد مطالعه: برند البسه لوکس هالیدی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/natm.2025.83365.1017


login