بشیرپور, مهدی. (1404). تصویر برند و تداعی‌های ذهنی-عینی نسبت به شهر مشهد به‌عنوان مقصد گردشگری مذهبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/tms.2025.88075.3106
مهدی بشیرپور. "تصویر برند و تداعی‌های ذهنی-عینی نسبت به شهر مشهد به‌عنوان مقصد گردشگری مذهبی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/tms.2025.88075.3106
بشیرپور, مهدی. (1404). 'تصویر برند و تداعی‌های ذهنی-عینی نسبت به شهر مشهد به‌عنوان مقصد گردشگری مذهبی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/tms.2025.88075.3106
بشیرپور, مهدی. تصویر برند و تداعی‌های ذهنی-عینی نسبت به شهر مشهد به‌عنوان مقصد گردشگری مذهبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/tms.2025.88075.3106


login