دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات18,002
تعداد مشاهده مقاله55,466,134
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,953,023
ابراهیمی قوام, صغری. (1405). نگارش تأملی به‌مثابه ابزار پردازش روان‌شناختی و یادگیری انتقادی در مواجهه با بحران‌های بشری: مطالعه موردی جنگ ۱۲روزه ایران و اسراییل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(65), 119-142. doi: 10.22054/qccpc.2025.87867.3508
صغری ابراهیمی قوام. "نگارش تأملی به‌مثابه ابزار پردازش روان‌شناختی و یادگیری انتقادی در مواجهه با بحران‌های بشری: مطالعه موردی جنگ ۱۲روزه ایران و اسراییل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 65, 1405, 119-142. doi: 10.22054/qccpc.2025.87867.3508
ابراهیمی قوام, صغری. (1405). 'نگارش تأملی به‌مثابه ابزار پردازش روان‌شناختی و یادگیری انتقادی در مواجهه با بحران‌های بشری: مطالعه موردی جنگ ۱۲روزه ایران و اسراییل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(65), pp. 119-142. doi: 10.22054/qccpc.2025.87867.3508
ابراهیمی قوام, صغری. نگارش تأملی به‌مثابه ابزار پردازش روان‌شناختی و یادگیری انتقادی در مواجهه با بحران‌های بشری: مطالعه موردی جنگ ۱۲روزه ایران و اسراییل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1405; 17(65): 119-142. doi: 10.22054/qccpc.2025.87867.3508


login