دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,219
تعداد مقالات18,044
تعداد مشاهده مقاله55,667,143
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,977,843
تجلی, مریم, جعفری, سید محمدباقر, جامی پور, مونا. (1404). چالش مدیریت تجربه مشتریان بومی دیجیتال: طراحی چارچوب کیفیت تجربه مشتریان نسل زد در استفاده از رسانه‌های دیجیتال با رویکردی اکتشافی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), 251-209. doi: 10.22054/nms.2025.84792.1820
مریم تجلی; سید محمدباقر جعفری; مونا جامی پور. "چالش مدیریت تجربه مشتریان بومی دیجیتال: طراحی چارچوب کیفیت تجربه مشتریان نسل زد در استفاده از رسانه‌های دیجیتال با رویکردی اکتشافی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 42, 1404, 251-209. doi: 10.22054/nms.2025.84792.1820
تجلی, مریم, جعفری, سید محمدباقر, جامی پور, مونا. (1404). 'چالش مدیریت تجربه مشتریان بومی دیجیتال: طراحی چارچوب کیفیت تجربه مشتریان نسل زد در استفاده از رسانه‌های دیجیتال با رویکردی اکتشافی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), pp. 251-209. doi: 10.22054/nms.2025.84792.1820
تجلی, مریم, جعفری, سید محمدباقر, جامی پور, مونا. چالش مدیریت تجربه مشتریان بومی دیجیتال: طراحی چارچوب کیفیت تجربه مشتریان نسل زد در استفاده از رسانه‌های دیجیتال با رویکردی اکتشافی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 11(42): 251-209. doi: 10.22054/nms.2025.84792.1820


login