دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,204
تعداد مقالات17,962
تعداد مشاهده مقاله55,167,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,877,793
Zand-Moghadam, Amir, Rahbar, Behzad, Rostamzadeh, Nastaran. (1404). Explicit and Implicit Instruction of Apology and Request: Effects on Young Persian Heritage Learners’ Pragmatic Competence. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/ilt.2025.88318.935
Amir Zand-Moghadam; Behzad Rahbar; Nastaran Rostamzadeh. "Explicit and Implicit Instruction of Apology and Request: Effects on Young Persian Heritage Learners’ Pragmatic Competence". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/ilt.2025.88318.935
Zand-Moghadam, Amir, Rahbar, Behzad, Rostamzadeh, Nastaran. (1404). 'Explicit and Implicit Instruction of Apology and Request: Effects on Young Persian Heritage Learners’ Pragmatic Competence', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/ilt.2025.88318.935
Zand-Moghadam, Amir, Rahbar, Behzad, Rostamzadeh, Nastaran. Explicit and Implicit Instruction of Apology and Request: Effects on Young Persian Heritage Learners’ Pragmatic Competence. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/ilt.2025.88318.935


login