دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,061
تعداد مشاهده مقاله55,767,370
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,990,291
محمدی, فاطمه, اذانی, زهرا. (1404). فراترکیب مطالعات تجربه مشتری در تعامل با فناوری‌های دیجیتال در گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/tms.2025.88982.3121
فاطمه محمدی; زهرا اذانی. "فراترکیب مطالعات تجربه مشتری در تعامل با فناوری‌های دیجیتال در گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/tms.2025.88982.3121
محمدی, فاطمه, اذانی, زهرا. (1404). 'فراترکیب مطالعات تجربه مشتری در تعامل با فناوری‌های دیجیتال در گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/tms.2025.88982.3121
محمدی, فاطمه, اذانی, زهرا. فراترکیب مطالعات تجربه مشتری در تعامل با فناوری‌های دیجیتال در گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/tms.2025.88982.3121


login