دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,079
تعداد مشاهده مقاله55,802,593
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,994,500
نیک‌خو, فاطمه. (1404). آسیب‌شناسی کلاس‌های چندپایه در آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی و ارائه الگو در جهت بهینه‌سازی آموزش و برنامه‌ریزی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(6), 163-166. doi: 10.22054/jicia.2025.20220
فاطمه نیک‌خو. "آسیب‌شناسی کلاس‌های چندپایه در آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی و ارائه الگو در جهت بهینه‌سازی آموزش و برنامه‌ریزی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 6, 1404, 163-166. doi: 10.22054/jicia.2025.20220
نیک‌خو, فاطمه. (1404). 'آسیب‌شناسی کلاس‌های چندپایه در آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی و ارائه الگو در جهت بهینه‌سازی آموزش و برنامه‌ریزی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(6), pp. 163-166. doi: 10.22054/jicia.2025.20220
نیک‌خو, فاطمه. آسیب‌شناسی کلاس‌های چندپایه در آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی و ارائه الگو در جهت بهینه‌سازی آموزش و برنامه‌ریزی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 6(6): 163-166. doi: 10.22054/jicia.2025.20220


login