محمدی درویش بقال, ناهید, حاتمی, حمیدرضا, اسدزاده, حسن, احدی, حسن. (1392). بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان. , 9(27), 50-64.
ناهید محمدی درویش بقال; حمیدرضا حاتمی; حسن اسدزاده; حسن احدی. "بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان". , 9, 27, 1392, 50-64.
محمدی درویش بقال, ناهید, حاتمی, حمیدرضا, اسدزاده, حسن, احدی, حسن. (1392). 'بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان', , 9(27), pp. 50-64.
محمدی درویش بقال, ناهید, حاتمی, حمیدرضا, اسدزاده, حسن, احدی, حسن. بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان. , 1392; 9(27): 50-64.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.