افشار، ابراهیم؛ نوذری، سودابه (2007). مدیریت دانش دایره المعارف کتابداری و اطلاعرسانی (نسخه آزمایشی). بازیابی 20 آبان 1393، از:
http://portal.nlai.ir/daka/Wiki
انتهایی، علیرضا (1381). ارائه الگوی پیشنهادی برای مدیریت دانش در کتابخانههای تخصصی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال.
باواخانی، آناهیتا (1388). بررسی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانههای سازمانی انرژی اتمی ایران و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهینهسازی آن. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه الزهراء. تهران.
پریرخ، مهری (1385). نقش و کارکرد فرهنگسازمانی و عامل رهبری در توسعه اشتراک دانش ازنظر کتابداران مرجع کتابخانههای دانشگاهی؛ مطالعه موردی، مطالعه تربیتی و روانشناسی. 7(1)، 105-127.
خاتمیان فر، پریسا (1386). بررسی وضعیت، شیوهها و عوامل مؤثر بر اشتراک دانش در سازمان کتابخانهها، موزهها و مراکز آستان قدس رضوی. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه فردوسی، مشهد.
خوانساری، جیران (1384). بررسی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانههای تخصصی امور برق وزارت نیرو ارائه الگوی پیشنهادی. رساله دکتری کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران.
عطا پور، هاشم (1388). بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر چرخه مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعهی موردی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای تهران). مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات. تهران: کتابدار.
موسوی، مریم؛ محمد اسماعیل، صدیقه (1389). بررسی وضع موجود کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در سازمان کتابخانههای آستان قدس رضوی. فصلنامه دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات). 2(8)، 73-82
Khandelwal, V. Gottschalk, P. (2003). A knowledge management survey of Australian law firms. School of Computing and Information Technology. University of western Sydney. Technical report No. CIT/5/2003.
Kwan, M. M. (2003). Process oriented knowledge management: a case study. Journal of the Operational Research Society. 54(2). P. 204
Rowley, Jennifer. (2000). Is higher education ready for knowledge management. The International journal of educational management Bradfored.14(1),325
White, T. (2004) Knowledge management in an academic library case study: KM within Oxford University Library Services (OULS). IFLA presentation