دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,658
تعداد مشاهده مقاله53,736,464
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,322,969
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. (1390). ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), 53-74.
علی دیواندری; محمد حقیقی; احسان عابدی. "ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 43, 1390, 53-74.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. (1390). 'ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), pp. 53-74.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 11(43): 53-74.


login