وفا, شیما, ابراهیمی قوام, صغری, اسدزاده, حسن. (1393). رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران. , 4(14), 104-126.
شیما وفا; صغری ابراهیمی قوام; حسن اسدزاده. "رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران". , 4, 14, 1393, 104-126.
وفا, شیما, ابراهیمی قوام, صغری, اسدزاده, حسن. (1393). 'رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران', , 4(14), pp. 104-126.
وفا, شیما, ابراهیمی قوام, صغری, اسدزاده, حسن. رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران. , 1393; 4(14): 104-126.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.