فلاحی, فیروز, فشاری, مجید, ممی پور, سیاب. (1389). بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط). سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(45), 49-75.
فیروز فلاحی; مجید فشاری; سیاب ممی پور. "بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 45, 1389, 49-75.
فلاحی, فیروز, فشاری, مجید, ممی پور, سیاب. (1389). 'بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(45), pp. 49-75.
فلاحی, فیروز, فشاری, مجید, ممی پور, سیاب. بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 15(45): 49-75.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login